perjantai 27. marraskuuta 2015

Jomoja ja Nutellaa

Okei, myönnän heti alkuun, että tää mun rentokierto ei oo sujunu ihan niinku aluksi suunnittelin. Ensinnäkin mun piti pitää taukoa tuolta keskustelufoorumilta, ja alkukierrosta menikin ihan hyvin. Mutta kun annoin itteni käydä siellä muutaman kerran, niin oon taas koukussa. Tuolla keskenmenon kokeneiden ryhmässä on vaan niin huippua sakkia, että en malta olla lukematta niiden kuulumisia! Sieltä oon myös saanut parasta vertaistukea, mikä tuntuukin vähän hassulle, kun enhän ole edes tavannut niitä kasvokkain. Toinen juttu on kiertopäivien laskeminen. Lupasin itelleni olla niitä laskematta, mutta nyt oon pari kertaa kaivanu kalenterin ja kattonut missä mennään. Tänään on siis kp 20, ja oon aika varma että ovis oli jossain kp 16 tienoilla oloista päätellen. Kp 13 alko tulla eggwhitea ja paikat oli kosteena, lisäksi silloin aloin huomata jomotteluja etenkin tuossa oikealla puolella munasarjoja. Limat laantu muutama päivä sitten ja samaan aikaan tuo jomottelun luonne vähän muuttui, enemmän semmoista poltetta on nyt tuntunut. Rinnat myös alkaneet tuntua vähän erilaisille. Toivon kyllä tosiaan, että ovi oli ja meni jo, ja nämä olis vaan keltarauhasen aiheuttamia tuntemuksia.

On ollut tosi vaikeeta olla miettimättä kiertoa, kun kivut on välillä melko koviakin. Vähänhän tuo tuppaa jännittämään kävikö tärppiä tässäkään kierrossa, mutta yritän työntää ne ajatukset taka-alalle. Samat vitamiinit (mammavitskut, foolihappo, sinkki, D ja maitohapot) menee edelleen ja greippimehua tuli litkittyä. Nyt en oo kuitenkaan alkanut juomaan kiinnittymispunkkua, koska kosteita iltoja on luvassa muutenkin. Alkoholia en aijo jättää pois ennenkuin plussaan, koska en usko sen olevan haitaksi hedelmällisyydelle tällä mun käytöllä. Enemmänkin se auttaa rentoutumaan. Jos tämä yritys nyt kuitenkin alkaa venymään, niin oon valmis kokeilemaan täyttä absolutismiakin. Oon myös aatellut ottaa seuraavaan kiertoon vehnänalkioöljyn mukaan, koska uskon näiden hömppäkikkojen voimaan  Eikai niistä haittaakaan voi olla?

Tajusin muuten, että tämän kierron lopuksi on viimeinen mahdollisuus saada plussa tälle vuodelle... Testipäiväksi laskeskelin siis 8.12. Iiiks. Nyt koitan rentoutua, unohtaa nämä asiat (taas muutamaksi minuutiksi) ja vetää nutellaöverit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti